Keitä me olemme

Yhdistyksen esittely,Yhteystiedot

Martinlaakson Sosialidemokraatit ry  toimii Martinlaakson kaupunginosassa, mutta toimimme myös Martinlaakson lähialueen kaupunginosien hyväksi. Jäseniämme asuu mm. Vantaanlaaksossa, Vantaankoskella, Kivimäessä, Ylästössä, Petikossa ja Petaksessa sekä muualla Länsi-Vantaalla.

Paikallisesti yhdistyksen tärkeä tehtävä on Martinlaakson ja muiden radanvarren kaupunginosien vetovoimaisuudesta huolehtiminen. Yhdistyksessä on pidetty myönteisenä, että Martinlaakson keskustailme vahvistuu, kun vaikeasti korjattava Martinkeskus ja kosteusvaurioista kärsinyt Laajavuoren koulu on purettu ja tilalle on alettu rakentaa uusia asuintaloja, joiden alakertaan tulee myös liiketiloja. Peruskorjatut Martinlaakson koulu, Uimahalli, Martinus-konserttitalo ja Martinlaakson asema, bussiterminaali sekä uusi Ostari ja Martinlaakson kirjasto ja terveysasema muodostavat Martinlaaksontien varteen hyvän palvelukokonaisuuden. Tämän kehityksen vahvistaminen varmistaa, että Martinlaakson asukkaat hyötyvät Kehäradan mukanaan tuomasta vetovoiman lisäyksestä.